rezerwuj online

FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

1. Czym jest "Regulamin Wynajmu Apartamentów"?

Regulamin wynajmu określa warunki na jakich możemy dokonać rezerwacji aby wynająć Apartament. Wynajem Apartamentu jest równoznaczny z akceptacją tego Regulaminu, którego nasi Klienci są zobligowani przestrzegać. Regulamin znajdą Państwo tutaj.

2. Na jak długo można wynająć Apartament

Apartamenty BillBerry można wynająć w systemie dobowym oraz długoterminowym na kilka dni tygodni lub miesięcy. 

3. Od ilu dób przyjmujemy rezerwację na Apartament?
  • SEZON WYSOKI -  od min 5 noclegów (rezerwacja poniżej 5 noclegów możliwa wyłącznie jeżeli jest to rezerwacja jako przedłużenie poprzedzającej lub następującej po niej) 
  • SEZON NISKI – od min 2 noclegów 
4. Od kiedy jest sezon NISKI, a od kiedy sezon WYSOKI?
  • Sezon NISKI zaczyna się od 31.08 do 26.06
  • Sezon WYSOKI zaczyna się od 27.06 do 30.08
5. Doba w Apartamencie (zameldowanie- wymeldowanie)

Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu natomiast kończy się w dniu wyjazdu o godzinie 11:00.

6. Czy jest możliwość wcześniejszego zameldowania bądź też późniejszego wymeldowania? Czy w związku z tym są dodatkowe opłaty? 

Tak, pod warunkiem, że z wybranym terminem nie kolidują inne rezerwacje – prosimy o kontakt z naszym rezydentem. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

7. Gdzie mogę odebrać klucze do Apartamentu? 

Zapraszamy do naszego biura:
Aleja Niepodległości 709/2 ,
81-853 Sopot

Czynne : 

  • Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00  
  • Po godzinie 17:00 – 21:00 odbiór również odbywa się w biurze – wymagane wcześniejsze ustalenie godziny przyjazdu. 
  • Przyjazdy ustalone w innych godzinach na innych warunkach (dodatkowo płatne).                                  
8. Jak dojechać do biura BillBerry Apartments?

Trasę dojazdu mogą Państwo sprawdzić tutaj.

9. Kto to jest REZYDENT?

Rezydent to osoba która przekazuje klucze/odbiera oraz rozlicza się z Gośćmi za wynajem Apartamentu w sytuacji kiedy przyjazd/wyjazd jest w godzinach zamknięcia biura. Rezydent jest wyznaczony przez naszą firmę , natomiast Gość zostaje o tym poinformowany przed przyjazdem/wyjazdem.  Przesyłamy dane Rezydenta oraz numer telefonu do kontaktu z nim. 

10. Czy cena jest uzależniona od ilości osób w Apartamencie?

Podana cena nie jest zależna od ilości osób przyjeżdzających do Apartamentu, jednak w Apartamencie nie może przebywać więcej osób niż jest to podane w specyfikacji Apartamentu. 

11. W jaki sposób można dokonać rezerwacji? 

Należy postępować według poniższej instrukcji : 

  • Proszę  wybrać Apartament z listy aby sprawdzić dostępność w terminie, który Państwa interesuje --- > następnie klikamy opcję  REZERWUJ (dokonanie wstępnej rezerwacji)
  • Po otrzymaniu e-maila potwierdzającego wstępną  rezerwację, w ciągu 2 dni należy wpłacić na konto bankowe podane w e-mailu, bezzwrotną opłatę rezerwacyjną (zadatek) w wysokości 30 % wartości ceny wynajmu. Opłata zostanie odliczona od całkowitej należności za wynajem Apartamentu płaconej po przyjeździe do Apartamentu.  
  • Rezerwacja jest skuteczna z chwilą uznania rachunku bankowego. 
  • Po otrzymaniu wpłaty za rezerwację Klient otrzyma od nas potwierdzenie rezerwacji (Gwarantowanej) na e-mail wskazany podczas dokonania rezerwacji w formularzu rezerwacyjnym oraz wszelkie informacje dotyczące pobytu w naszym Apartamencie. 
12. Jakie są formy płatności za pobyt?

Opłatę za rezerwację Apartamentu należy przelać na podane konto bankowe szybkim i bezpiecznym przelewem online DotPay lub obciążyć kartę kredytową/debetową. Pozostałą część kwoty za wynajem należy uiścić w momencie przyjazdu gotówką lub kartą. 

13. Czy wszystkie Apartamenty posiadają dostęp do Internetu oraz telewizji kablowej?

Tak, wszystkie nasze Apartamenty posiadają dostęp do bezpłatnego, zabezpieczonego Wifi i telewizji kablowej.

14. Czy w Apartamentach można palić papierosy?

We wszystkich naszych Apartamentach obowiązuje CAŁKOWITY  ZAKAZ PALENIA PAPIEROSÓW. 
Goście którzy nie będą przestrzegać tych zasad zostaną ukarani kara administracyjna w wysokości 500 PLN.

15. Jestem stałym Gościem, czy mogę otrzymać zniżkę?

Najlepszą ofertę mogą otrzymać Goście którzy już u nas byli i rezerwują Apartament ponownie drogą e-mailową. 

16. Mam rezerwację (GWARANTOWANĄ) czy mogę dokonać bezpłatnej anulacji?

W przypadku konieczności odwołania rezerwacji, należy liczyć się z brakiem zwrotu wpłaconego zadatku. Istnieje możliwość zamiany rezerwacji na inny dogodny termin – w tym celu prosimy o kontakt z biurem rezerwacji pod numerem telefonu +48 572 090 800.
Do 14 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bezpłatnej zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem dostępności apartamentów.

17. Czy do Apartamentów można wybrać się ze zwierzęciem? Czy jest to dodatkowo płatne? 

Każdy pobyt ze zwierzęciem musi być zgłoszony przed przyjazdem ponieważ nie każdy Apartament dopuszcza taką możliwość.  W opisie każdego Apartamentu znajduje się informacja o możliwości pobytu zwierzęcia. 

Pobyt Zwierząt jest dodatkowo płatny 50 zł/doba.

18. Czy jest możliwość wstawienia do Apartamentu łóżeczka dziecięcego?

Jest możliwość wstawienia łóżeczka dziecięcego (turystycznego) za jednorazową opłatą 60 zł. Ze względu na ograniczoną ilość łóżeczek, prosimy o poinformowanie nas o chęci skorzystania już na etapie wstępnej rezerwacji. 

19. Czy Apartamenty BillBerry są przystosowane do przyjęcia osób niepełnosprawnych. 

Posiadamy w swojej ofercie Apartamenty które są przystosowane do przyjęcia osób niepełnosprawnych. Prosimy o kontakt z recepcją w celu uzyskania oferty dostępnych Apartamentów.  Posiadamy również ograniczoną ilość krzesełek pod prysznic (dla osób niepełnosprawnych). W celu wcześniejszej rezerwacji, prosimy o kontakt z Recepcją. 

20. Czy na miejscu czekają mnie jeszcze jakieś opłaty ?

Na podstawie przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych jesteśmy zobowiązani do pobrania opłaty miejscowej (klimatycznej). 
Poniżej przedstawiamy stawki obowiązujące w roku 2018 :

  • Gdańsk  2,22 zł /dzień/za osobę 
  • Sopot 4,30 zł /dzień/za osobę 
  • Gdynia 2,22 zł/dzień /za osobę 
21. Jak zwrócić klucze do Apartamentu?

Dzień przed wyjazdem będzie się z Państwem kontaktował nasz Rezydent w celu ustalenia godziny wyjazdu aby odebrać klucze. 
Rezydent przyjedzie do Apartamentu. Odbiór kluczy odbywa się w Apartamencie. 

22. Jakiego wyposażenie mogę spodziewać się w Apartamencie:
  • ręczniki hotelowe 
  • pościel 
  • suszarka do włosów
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • suszarka do powieszenia ubrań
  • odkurzacz
  • parawan oraz leżak/leżaki
  • zestaw ( kawa, herbata, cukier , sól) 
  • woda 1 szt /osobę ( starter)
  • płyn do mycia naczyń
  • płyn do mycia rąk
  • papier toaletowy 
  • ręcznik kuchenny
  • gąbka do naczyń
  • ściereczka   
  • kostki do zmywarki ( w Apartamentach gdzie jest na wyposażeniu zmywarka) 
  • przewodnik po Apartamencie oraz atrakcjach w pobliżu Apartamentu

 * pozostałe wyposażenie dostępne w opisie każdego z Apartamentu

23. Ile kosztuje pobyt dziecka?

Dzieci do 6 roku życia nocują bezpłatnie, jeżeli śpią z rodzicami w łóżku, bądź też mają swoje prywatne łóżeczko, do którego nie jest potrzebna dodatkowa pościel. Jeżeli dzieci mają powyżej 6 lat opłaty obowiązują tak jak za osobę dorosłą.

24. Czy można dokwaterować dodatkową osobę?

Prosimy o kontakt z Recepcją ponieważ nie we wszystkich Apartamentach jest możliwość wstawienia dodatkowego łóżka polowego. Jeżeli w danym Apartamencie będzie możliwość wstawienia dostawki, naliczona zostanie opłata za łóżko polowe w kwocie 80 zł/doba. Posiadamy ograniczoną liczbę łóżek polowych, w związku z czym prosimy o wcześniejszą rezerwację. 

25. Czy w Apartamencie można organizować imprezy?

W naszych  Apartamentach obowiązuje ZAKAZ organizowania wszelkich imprez. Prosimy o przestrzeganie godzin ciszy nocnej i uszanowanie komfortu innych zgodnie z zaakceptowanym regulaminem.

newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij