fbpx

W czasach, które wymagają od nas coraz więcej mobilności, kiedy praca stacjonarna w jednym biurze przestaje być standardem, coraz większą popularność zyskuje wynajem korporacyjny. Menadżerowie podróżujący między miastami, oddelegowani pracownicy, ważni goście – to już norma w dzisiejszym funkcjonowaniu polskich i międzynarodowych firm. Korzystając z oferty ukształtowanej w celu zaspokojenia najwyższych wymagań, zyskują one kilka istotnych  przewag nad tradycyjnym wynajmem pokoi hotelowych.

MNIEJ FORMALNOŚCI, MNIEJ KOSZTÓW

Jedną z najważniejszych jest forma rozliczenia. Wynajmując apartament w ofercie korporacyjnej, za całe rozliczenie służy jedna faktura, w której zawarte są wszystkie składowe opłaty, jak czynsz, opłaty za media czy zamówione usługi dodatkowe. Dokument ten można w całości potraktować, jako koszt. Mniej rozliczeń oznacza oszczędność pracy i czasu dla księgowości i pracownika korzystającego z wynajmowanego mieszkania. Natomiast stała kwota opłaty pozwala lepiej zarządzać budżetem i uniknąć niespodzianek. Pracownik, który będzie zajmował wynajęte mieszkanie, może przystąpić do wykonywania swoich obowiązków z marszu, nie tracąc czasu na załatwianie kwestii lokalowych.

POSTAW NA KOMFORT

W każdym apartamencie oferujemy w pełni wyposażoną kuchnie bądź aneks kuchenny i łazienkę. Dbamy również o odpowiedni metraż i wysoki standard wyposażenia apartamentu.

Prestiżowe lokalizacje

Nasz wybór to najlepsze lokalizacje w Trójmieście, które oferują nie tylko komfort i prestiż, ale i dobrze rozwiniętą komunikację oraz infrastrukturę niezbędną do codziennego funkcjonowania.

DOMOWA ATMOSFERA HOTELOWY STANDARD

Życie na walizkach potrafi być wymagające. Hotelowe pokoje zapewniają oczywiście komfort i wszelkiego rodzaju udogodnienia, ale nie mogą stanowić substytutu dla poczucia „jak w domu”. Własny apartament zapewni poczucie prywatności, bezpieczeństwa i wygody. Po ciężkim dniu pracy zapewni chwile relaksu i pozwoli nabrać energii przed kolejnymi wyzwaniami w przyjaznym, znanym otoczeniu. Taka alternatywa daje również możliwość zaproszenia rodziny i przyjaciół bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, co bardzo korzystnie wpływa na samopoczucie, zwłaszcza przy dłuższych projektach, kiedy rozłąka z najbliższymi doskwiera najmocniej. Jednak możliwość zorganizowania miejsca „po swojemu” nie oznacza konieczności rezygnowania z wysokiego standardu, jaki zapewniają nam hotele. Oferta skierowana do firm i korporacji zawiera bowiem szereg usług, począwszy od regularnego sprzątania, a skończywszy na usługach konsjerż i kompleksową opiekę nad gościem.

WYGODNIE I Z KLASĄ

Oferta apartamentów wynajmowanych firmom i korporacjom jest konstruowana z dużą uwagą i troską o potrzeby klienta. Nasz wybór to najlepsze lokalizacje w Trójmieście, które oferują nie tylko komfort i prestiż, ale i dobrze rozwiniętą komunikację oraz infrastrukturę niezbędną do codziennego funkcjonowania.  W każdym apartamencie oferujemy w pełni wyposażoną kuchnie lub aneks kuchenny i łazienkę. Większość z nich dysponuje również własnym miejscem parkingowym. Dbamy również o odpowiedni metraż i wysoki standard wyposażenia apartamentu, we wszystko, co potrzebne jest do jego wygodnego użytkowania. Opiekunowie apartamentów służą też pomocą w zakresie usuwania usterek, dostarczenia dodatkowego sprzętu na życzenie klienta, czy wykonania dodatkowo zamówionej usługi (np. pralnia, rezerwacja restauracji, bilety do kina, czy teatru).