fbpx

W czasach, które wymagają od nas coraz więcej mobilności, kiedy praca stacjonarna w jednym biurze przestaje być standardem, coraz większą popularność zyskuje wynajem korporacyjny. Menadżerowie podróżujący między miastami, oddelegowani pracownicy, ważni goście – to już norma w dzisiejszym funkcjonowaniu polskich i międzynarodowych firm. Korzystając z oferty ukształtowanej w celu zaspokojenia najwyższych wymagań, zyskują one kilka istotnych  przewag nad tradycyjnym wynajmem pokoi hotelowych.

MNIEJ FORMALNOŚCI, MNIEJ KOSZTÓW

Jedną z najważniejszych jest forma rozliczenia. Wynajmując apartament w ofercie korporacyjnej, za całe rozliczenie służy jedna faktura, w której zawarte są wszystkie składowe opłaty, jak czynsz, opłaty za media czy zamówione usługi dodatkowe. Dokument ten można w całości potraktować, jako koszt. Mniej rozliczeń oznacza oszczędność pracy i czasu dla księgowości i pracownika korzystającego z wynajmowanego mieszkania. Natomiast stała kwota opłaty pozwala lepiej zarządzać budżetem i uniknąć niespodzianek. Pracownik, który będzie zajmował wynajęte mieszkanie, może przystąpić do wykonywania swoich obowiązków z marszu, nie tracąc czasu na załatwianie kwestii lokalowych.

POSTAW NA KOMFORT

W każdym apartamencie oferujemy w pełni wyposażoną kuchnie bądź aneks kuchenny i łazienkę. Dbamy również o odpowiedni metraż i wysoki standard wyposażenia apartamentu.

Prestiżowe lokalizacje

Nasz wybór to najlepsze lokalizacje w Trójmieście, które oferują nie tylko komfort i prestiż, ale i dobrze rozwiniętą komunikację oraz infrastrukturę niezbędną do codziennego funkcjonowania.

DOMOWA ATMOSFERA HOTELOWY STANDARD

Życie na walizkach potrafi być wymagające. Hotelowe pokoje zapewniają oczywiście komfort i wszelkiego rodzaju udogodnienia, ale nie mogą stanowić substytutu dla poczucia „jak w domu”. Własny apartament zapewni poczucie prywatności, bezpieczeństwa i wygody. Po ciężkim dniu pracy zapewni chwile relaksu i pozwoli nabrać energii przed kolejnymi wyzwaniami w przyjaznym, znanym otoczeniu. Taka alternatywa daje również możliwość zaproszenia rodziny i przyjaciół bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, co bardzo korzystnie wpływa na samopoczucie, zwłaszcza przy dłuższych projektach, kiedy rozłąka z najbliższymi doskwiera najmocniej. Jednak możliwość zorganizowania miejsca „po swojemu” nie oznacza konieczności rezygnowania z wysokiego standardu, jaki zapewniają nam hotele. Oferta skierowana do firm i korporacji zawiera bowiem szereg usług, począwszy od regularnego sprzątania, a skończywszy na usługach konsjerż i kompleksową opiekę nad gościem.

WYGODNIE I Z KLASĄ

Oferta apartamentów wynajmowanych firmom i korporacjom jest konstruowana z dużą uwagą i troską o potrzeby klienta. Nasz wybór to najlepsze lokalizacje w Trójmieście, które oferują nie tylko komfort i prestiż, ale i dobrze rozwiniętą komunikację oraz infrastrukturę niezbędną do codziennego funkcjonowania.  W każdym apartamencie oferujemy w pełni wyposażoną kuchnie lub aneks kuchenny i łazienkę. Większość z nich dysponuje również własnym miejscem parkingowym. Dbamy również o odpowiedni metraż i wysoki standard wyposażenia apartamentu, we wszystko, co potrzebne jest do jego wygodnego użytkowania. Opiekunowie apartamentów służą też pomocą w zakresie usuwania usterek, dostarczenia dodatkowego sprzętu na życzenie klienta, czy wykonania dodatkowo zamówionej usługi (np. pralnia, rezerwacja restauracji, bilety do kina, czy teatru).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *