Najczęściej Zadawane Pytania
FAQ
- 1. CZYM JEST "REGULAMIN WYNAJMU APARTAMENTÓW"?
Regulamin wynajmu określa warunki, na jakich możemy dokonać rezerwacji aby wynająć Apartament. Wynajem Apartamentu jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu, którego nasi Klienci są zobligowani przestrzegać. Regulamin znajdą Państwo tutaj.
- 2. NA JAK DŁUGO MOŻNA WYNAJĄĆ APARTAMENT
Apartamenty BillBerry można wynająć w systemie dobowym oraz długoterminowym na kilka dni tygodni lub miesięcy.
- 3. OD ILU DÓB PRZYJMUJEMY REZERWACJĘ NA APARTAMENT?
-
- SEZON WYSOKI – od minimum 2 noclegów.
- SEZON NISKI – od minimum 2 noclegów.
- 4. OD KIEDY JEST SEZON NISKI, A OD KIEDY SEZON WYSOKI?
-
- Sezon NISKI zaczyna się od 31.08 do 26.06.
- Sezon WYSOKI zaczyna się od 27.06 do 30.08.
- 5. DOBA W APARTAMENCIE (ZAMELDOWANIE- WYMELDOWANIE)
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 16:00 w dniu przyjazdu, natomiast kończy się w dniu wyjazdu o godzinie 11:00.
- 6. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WCZEŚNIEJSZEGO ZAMELDOWANIA BĄDŹ TEŻ PÓŹNIEJSZEGO WYMELDOWANIA? CZY W ZWIĄZKU Z TYM SĄ DODATKOWE OPŁATY?
Tak, pod warunkiem, że z wybranym terminem nie kolidują inne rezerwacje – prosimy o kontakt z naszym rezydentem. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
- 7. GDZIE MOGĘ ODEBRAĆ KLUCZE DO APARTAMENTU?
Zameldowanie odbywa się samoobsługowo na podstawie instrukcji przesłanej w dniu przyjazdu na wskazany przy rezerwacji numer telefonu.
- 8. KIM JEST REZYDENT?
Osoba wyznaczona przez BillBerry Apartments, która jest upoważniona do wydania i odbioru Apartamentu od Klienta, a także do innych czynności określonych w Regulaminie,
- 9. CZY CENA JEST UZALEŻNIONA OD LICZBY OSÓB W APARTAMENCIE?
Podana cena nie jest zależna od liczby osób przyjeżdzających do Apartamentu, jednak w Apartamencie nie może przebywać więcej osób niż jest to podane w specyfikacji Apartamentu.
- 10. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ REZERWACJI?
Należy postępować według poniższej instrukcji :
- Proszę wybrać Apartament na stronie www.billberry-apartments.pl. Aby sprawdzić dostępność w terminie, który Państwa interesuje — > klikamy opcję SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ. Wybieramy termin pobytu i klikamy USTAW. W przypadku akceptacji terminu i cen wybieramy WYBIERZ, następnie DALEJ
- Alternatywnie --> klikamy opcję REZERWUJ ONLINE - Wybieramy apartament z listy wolnych w wybranym terminie oraz datę pobytu i klikamy USTAW, następnie WYBIERZ i DALEJ
- W Podsumowaniu uzupełniamy dane osobowe, opcjonalnie wpisujemy dane do faktury, akceptujemy Regulamin i klikamy ZATWIERDŹ REZERWACJĘ
- Po zatwierdzeniu rezerwacji można dokonać płatności przez Przelewy24
- Dodatkowo na wskazany adres e-mail przesyłana jest wiadomość ze szczegółami rezerwacji umożliwiającymi dokonanie płatności
- Wpłaty dokonujemy w całości poprzez serwis Przelewy24
- Po otrzymaniu wpłaty za rezerwację Klient otrzyma od nas potwierdzenie rezerwacji na e-mail wskazany podczas dokonania rezerwacji oraz wszelkie informacje dotyczące pobytu w naszym Apartamencie.
- 11. JAKIE SĄ FORMY PŁATNOŚCI ZA POBYT?
Opłaty za rezerwację Apartamentu można dokonać przelewem tradycyjnym, przelewem online przez Przelewy24 lub blikiem. Istnieje również możliwość rozłożenia płatności na raty zgodnie z ofertą serwisu Przelewy24.
- 12. CZY WSZYSTKIE APARTAMENTY POSIADAJĄ DOSTĘP DO INTERNETU ORAZ TELEWIZJI KABLOWEJ?
Tak, wszystkie nasze Apartamenty posiadają dostęp do bezpłatnego, zabezpieczonego Wifi i telewizji kablowej.
- 13. CZY W APARTAMENTACH MOŻNA PALIĆ PAPIEROSY?
We wszystkich naszych Apartamentach obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA PAPIEROSÓW.
Goście którzy nie będą przestrzegać tych zasad zostaną obciążeni karą administracyjną w wysokości 500 PLN.- 14. JESTEM STAŁYM GOŚCIEM, CZY MOGĘ OTRZYMAĆ ZNIŻKĘ?
Najlepszą ofertę mogą otrzymać Goście, którzy już nas odwiedzili i rezerwują Apartament ponownie drogą e-mailową.
- 15. DOKONAŁEM REZERWACJI. CZY MOGĘ DOKONAĆ BEZPŁATNEJ ANULACJI?
W przypadku konieczności odwołania rezerwacji, należy liczyć się z brakiem zwrotu wpłaconej opłaty rezerwacyjnej lub pomniejszenia wpłaconej kwoty o opłatę pobieraną przez operatora płatności. Istnieje możliwość zamiany rezerwacji na inny dogodny termin – w tym celu prosimy o kontakt z biurem rezerwacji pod numerem telefonu +48 572 090 800.
- 16. CZY DO APARTAMENTÓW MOŻNA WYBRAĆ SIĘ ZE ZWIERZĘCIEM? CZY JEST TO DODATKOWO PŁATNE?
Każdy pobyt ze zwierzęciem musi być zgłoszony przed przyjazdem, ponieważ nie każdy Apartament dopuszcza taką możliwość. W opisie każdego Apartamentu znajduje się informacja o możliwości pobytu zwierzęcia.
Pobyt zwierząt jest dodatkowo płatny - 40 zł/doba.
- 17. CZY APARTAMENTY BILLBERRY SĄ PRZYSTOSOWANE DO PRZYJĘCIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH?
Posiadamy w swojej ofercie Apartamenty, które są przystosowane do przyjęcia osób niepełnosprawnych. Prosimy o kontakt z recepcją w celu uzyskania oferty dostępnych Apartamentów.
- 18. JAK ZWRÓCIĆ KLUCZE DO APARTAMENTU?
W dniu wymeldowania Klient zobowiązany jest zostawić klucze do Apartamentu w odpowiednim miejscu, zgodnie z instrukcją przesłaną w dniu zameldowania. Ta sama zasada dotyczy pilotów oraz kart parkingowych (jeśli zostały wydane do dyspozycji gości). Brak zastosowania się do tej zasady może skutkować obciążeniem Klienta do wysokości kosztów poniesionych przez BillBerry Apartments.
- 19. JAKIEGO WYPOSAŻENIE MOGĘ SPODZIEWAĆ SIĘ W APARTAMENCIE?
-
- ręczniki hotelowe
- pościel
- suszarka do włosów
- żelazko
- deska do prasowania
- suszarka do powieszenia ubrań
- odkurzacz
- opcjonalnie parawan oraz leżak/leżaki
- zestaw (kawa, herbata, cukier , sól)
- płyn do mycia naczyń
- zestaw kosmetyków
- papier toaletowy
- ręcznik kuchenny
- gąbka do naczyń
- ściereczka
- kostki do zmywarki ( w Apartamentach gdzie jest na wyposażeniu zmywarka)
- informator apartamentu oraz atrakcji w pobliżu
* pozostałe wyposażenie dostępne w opisie każdego z Apartamentu
- 20. ILE KOSZTUJE POBYT DZIECKA?
Dzieci do 4 roku życia nocują bezpłatnie, jeżeli śpią z rodzicami w łóżku bądź też mają swoje łóżeczko, do którego nie jest potrzebna dodatkowa pościel. Jeżeli dzieci mają powyżej 4 lat, opłaty obowiązują tak jak za osobę dorosłą.
- 21. CZY W APARTAMENCIE MOŻNA ORGANIZOWAĆ IMPREZY?
W naszych Apartamentach obowiązuje ZAKAZ organizowania wszelkich imprez. Prosimy o przestrzeganie godzin ciszy nocnej i uszanowanie komfortu innych zgodnie z zaakceptowanym Regulaminem.