COVID

Epidemia COVID-19 szczególnie mocno uderzyła w branżę turystyczną. Jako pierwsi odczuliśmy skutek zamrożenia gospodarki i jako pierwsi zaczęliśmy wdrażać rozwiązania, które mają zapewnić bezpieczeństwo naszym gościom. Stosując się do kilku prostych zasad, minimalizujemy ryzyko. Dzięki temu wynajem prywatnych apartamentów to najbezpieczniejsza w tej chwili forma pobytu w Trójmieście. Przeznaczona wyłącznie dla gości przestrzeń jest w 100% odizolowana od potencjalnych źródeł zakażenia, co nie zawsze jest możliwe w przypadku pobytu w hotelach, gdzie nie da się całkowicie uniknąć kontaktu z innymi ludźmi. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje o tym, co robimy, żeby zabezpieczyć naszych gości. Przypominamy również, że aktualne informacje na temat tego, jak sami możemy dbać o nasze bezpieczeństwo znajdą Państwo na stronach Ministerstwa Zdrowia.

BEZKONTAKTOWA OBSŁUGA REZERWACJI

  • Dokonanie rezerwacji naszych apartamentów jest możliwe całkowicie online, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z naszym personelem – mogą Państwo dokonać jej poprzez:
  • portale partnerskie (booking.com, airbnb.pl),
  • naszą stronę www pod adresem https://billberry-apartments.pl/,
  • telefon – pod numerami +48 572 090 800 i +48 724 010 700,
  • wiadomość email wysłaną na adres rezerwacje@billberryapartments.pl.

Każda z wymienionych opcji zapewnia również możliwość dokonania płatności bezgotówkowej – akceptowalne formy to:

  • przelew bankowy,
  • karta płatnicza,
  • bon turystyczny.

W większości apartamentów zameldowanie nie wymaga bezpośredniego kontaktu z personelem. Wszystkie formalności meldunkowe mogą Państwo załatwić pod adresem https://billberry-apartments.pl/self-check-in/. Przekazanie kluczy lub kodów dostępu w przypadku zamków elektronicznych odbywa się za pomocą specjalnych skrytek i informacji wysyłanych na podany przez Państwa numer kontaktowy.

3 ETAPY SPRZĄTANIA APARTAMENTÓW

1. Przygotowanie Właściwe przygotowanie to pierwszy i podstawowy krok, który ma zapewnić bezpieczeństwo personelowi i gościom. Zaczynamy od dokładnego wietrzenia pomieszczeń przed i w trakcie sprzątania. Przygotowujemy odpowiedni zapas środków czyszczących i dezynfekujących spełniających kryteria w zakresie ochrony przed COVID-19. Konieczne jest również przygotowanie odzieży ochronnej (maseczki, rękawiczki) dla personelu. Każdy apartament posiada indywidualną listę kontrolną, tak aby nie pominąć żadnego z punktów sprzątania i dezynfekcji.
2. Sprzątanie i dezynfekcja Na tym etapie usuwamy kurz i brud z powierzchni, takich jak podłogi, blaty, półki, parapety itp. Po wykonaniu wszystkich punktów z listy kontrolnej apartamentu wykonywana jest dezynfekcja. Zgodnie z procedurą bezpieczeństwa wszystkie powierzchnie zostają spryskane płynnymi środkami dezynfekującymi, które są pozostawione aż do wyschnięcia. Dwa razy w miesiącu nasze apartamenty przechodzą również zabieg ozonowania, które jest zalecane, jako skuteczna metoda dekontaminacji. Dopiero po zakończeniu procesu dezynfekcji do apartamentu dostarczana jest pościel i ręczniki, które wcześniej również przechodzą proces sterylizacji.
3. Kontrola i izolacja Po wykonaniu czynności wymienionych w powyższych punktach przeprowadzamy ich kontrolę. Nasz pracownik wyposażony w odzież zabezpieczającą weryfikuje punkt po punkcie ich wykonanie i sporządza stosowny protokół. Po jego pozytywnej rekomendacji apartament zostaje zabezpieczony i odizolowany do czasu przyjazdu gościa. To daje nam gwarancje bezpieczeństwa i pewność, że nasze apartamenty są bezpieczne dla gości.

ZOBACZ JAK DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO